Viva Games Collection
Two great games from Viva Games in one pack! Immortal Legacy: The Jade Cipher: Delve deep into the origins of a sinister Chinese legend and unearth the secrets of an island’s forgotten past in this pulse-pounding adventure. Your Toy: Do you rememver your childhood toy? Where are they? They were your friend, ever, but can you imagine how they will be your nightmare for now? A popular 3D first person puzzle adventure game is now on sale!