Time Recoil
Time Recoil is a top-down shooter where you kill to slow time, experience amazing slow motion gunfights, and trigger spectacular special moves. Your mission is to save the world from Mr. Time, a time manipulating mad scientist turned evil dictator. Shoot, dodge, and dash through his evil empire guns blazing and unleash your super powers! - Kill to slow time - every enemy you kill will grant you more time in slow motion. - Earn special moves: The longer your kill-combo, the more powerful your ability. - Travel into the past with wormholes and finally kill Mr. Time! - Try to earn all the stars and climb the leaderboards in Time Attack mode.