Thea Bundle
Thea 2: The Shattering is a follow-up to the successful Thea: The Awakening, which brings the idea of innovative genre hybrid, with elements of turn-based, 4X strategy, survival, RPG and a card game, to entirely new and thoroughly polished level. The player takes on the role of a deity from the Slavic mythology-inspired pantheon and as such, controls the fate of a small flock of believers struggling for survival. This goal can be achieved in many ways, from diplomacy to war, from exploring to conquering, but any playstyle will surely lead to completely unique adventures thanks to the procedurally generated environments. Rich options, from crafting to town-building system, as well as the co-op multiplayer gameplay, make Thea 2 an ideal choice for tactically minded players, who are up for a challenge. Thea: The Awakening is a turn-based strategic survival game steeped in Slavic myth and monstrosity set after an apocalyptic force known only as The Darkness has engulfed the world. There are Strigas and Baba Yagas aplenty, but there are no heroes, no monster slayers, and no great armies capable of banishing them. You have only a few hopeless and starving survivors who are desperately trying to stay alive. You are their last and only true hope!