NITRO GEN OMEGA
A World Ruled by Machines Humanity has lost the war. The wastelands are now crawling with rogue AI and scavenging war machines. You and your mercenary crew fight to survive, taking on contracts from the last remaining cities built high above the wasteland. Explore the Wasteland Fly across a massive open world filled with settlements, machine lairs, quests, and unexpected events. Take on contracts, recruit new pilots, and shape your crew’s legend one battle at a time. Cinematic Turn-Based Battles Plan your moves during the Planning Phase, then watch your strategy unfold in fully animated, anime-inspired combat sequences. Injuries, panic, and breakdowns can strike at any moment—but so can heroism. Create and Command Your Crew Create and recruit your crew. Command a four-pilot squad, each controlling a different Mech subsystem. Dodge, fire, deploy coolant, or unleash special tactics using the game’s unique Timeline System, where every second counts and every action shapes the flow of battle. Life Aboard the Airship Between missions, your airship becomes home. Cook, train, or relax as your pilots bond, form rivalries, and grow through their experiences. Each relationship influences how they fight—and how they survive. Customize and Evolve Collect and assemble Mech parts to build your perfect war machine. Balance protection, heat, and ammo to match your playstyle, and unlock new Mech frames with unique strengths and loadouts. Every Decision Matters Your Mech can be rebuilt—your pilots cannot. Manage morale and fatigue, face the consequences of your choices, and discover who you and your crew truly are in a world on the brink.