Espresso Tycoon & Prison Simulator
This bundle includes: Espresso Tycoon - Create your brand, decorate your coffee shop, manage your employees and take care of your customers. Use the Coffee Editor to create unique coffee recipes, order deliveries and collect popularity points. Build an entire coffee business and complete all missions! Prison Simulator - Get a taste of prison life! Become a prison guard and deal with dangerous convicts. Prison management, lots of daily activities. Will you become the best guard in history?