Espresso Tycoon
Espresso Tycoon is a completely new take on the old, classic tycoon games you remember from your childhood. Build the coffee shop of your dreams where your customers can relax and enjoy a delicious cup of coffee. Deal with the emotional rollercoaster and build a thriving coffee business. Imagine that you are the boss here! Feel like a real coffee shop owner, an empire builder, and create an entire strategy that includes: - decorating - hiring and managing employees - taking care of the supply chain - analyzing the budget - promoting the café - and, most importantly, taking care of customer satisfaction You have your favorite coffee, right? The same is true for your customers. Do market research to find out their preferences. Use the 3D coffee editor to create different recipes that will delight them. You can combine many ingredients in very creative ways. Set up, build and grow your coffee shop. Check your budget - do you have enough money to invest, or will you have to make some cuts? Decide where and when you want to open your new coffee business. Hire (or fire) a barista, conduct a marketing campaign, create a relaxing place and collect ranking points. Complete all the missions! Are you a big fan of games like Rollercoaster, Pizza Conection, Planet Coster? We are too! Immerse yourself in the new cafe simulator. Build the best cafe in town. Create, customize, manage baristas - all this in a new coffee shop simulation game. Become a coffee tycoon and create an entire empire.