Candle Knight
Wield your flame to overcome menacing creatures lurking in the shadows of a ruined castle, use the dynamic difficulty system to your advantage, traverse challenging platforming sections and solve cryptic puzzles inside surreal paintings in this 2.5D action adventure platformer. Play as an enchanted candle holder trying to restore the light to its home, Do you have what it takes to journey deep into the heart of an abandoned castle? Does your flame represent hope, or will it bring nothing but destruction?