Adventure Tanks
Engage in fierce battles against rival tanks in a variety of arenas, each with its own unique style and matching enemies. Strategize your moves, dodge enemy fire, and search out your flag to finish the levels. Progress through the different arenas one by one, but beware, the path to victory is not easy. Face off against increasingly tough opponents and overcome thrilling combat challenges. Get ready for an epic adventure! /n This game is an arena based shooter. You play as a small tank and your goal is to find the flag hidden somewhere in the arena without getting killed. /n You are armed only with bullets and have to survive until you can complete your task and progress to the next arena.