Car Mechanic Simulator 2021
Car Mechanic Simulator 2021 is new production with well settled player base. Start as a fresh owner of a car garage and work your way to service empire. Get your hands dirty in highly realistic simulation game with great attention to details. Get ready to work on 4000+ unique parts and over 72 cars. Roll up your sleeves and immerse yourself into highly realistic garage environment. Expand your range of services by investing in new work space and equipment. Repair, fix, test, paint, tune and rebuild cars. Pay a visit to a new Auction house and buy cars in various condition. If feeling lucky you can try it out at barns. Some of them may contain hidden gems - if you can find them. Infinitely generated number of orders will keep you busy for a while. If you up for bigger challenger - try yourself in specially crafted story missions. Each mission offers unique set of requirements and challenges you have to face. When you are done upgrading your workshop its time for a project car. Save up some money and buy your own ride and make it pristine. From rusty shell of a car to perfect condition vehicle. Time to make those hands dirty!