Action SuperCross
THE GRANDFATHER OF A GENRE Action SuperCross is the first of its kind - a physics-based motorbike simulator, inspiring many famous franchises. It is the direct predecessor of Elasto Mania, showcasing the evolution of countless fascinating, unique and experimental concepts and gameplay mechanics. A CHALLENGE OF SKILL AND STYLE Maybe you can get through the levels, but can you beat world records? Compete with your friends or watch the replays of the world's top players. Going fast is easy, but being the best of the best is the real challenge. A TIMELESS EXPERIENCE FOR ALL AGES Dive into the world of Action SuperCross, where the classic gameplay that captivated a generation awaits players both old and new. The timeless appeal of its physics-based motorbike simulation and thrilling level designs continue to entertain and challenge gamers of all ages. Rediscover the excitement of mastering each level, honing your skills, and striving for personal bests. Embrace the nostalgia, or embark on this adventure for the first time, and join the global community of Action SuperCross enthusiasts. XBOX-EXCLUSIVE CONTENT Old Internals Level Pack (OLDI): these internal levels were present in older versions of Action SuperCross but not the final 1.2 version. Ancient Internals Level Pack (ANCNT): Some of these are development versions of internals, others are never-before-seen unreleased levels. Straight from the original level designers of Action SuperCross, from the year 1997.