112th Seed
Livet måste hitta en väg! I en framtid när Jorden har blivit närmast obeboelig och livsmedelsresurserna är så knappa att större delen av mänskligheten har gått under kan du ta på dig rollen som det frö som kan ge överlevarna hoppet tillbaka! Uppsök de sista laboratorierna där man experimenterade med växtarter som skulle kunna överleva i de tuffaste livsmiljöer. Lös pussel, undvik fällor, odla växter och hitta en utgång i det här avspända men samtidigt utmanande plattformsspelet med pixelkonstdesign.