The Colonists
The Colonists is a relaxing city building game inspired by classics like Anno and The Settlers. Help these cute robots build their dream settlement. Each bot has a job to fulfil, from harvesting crops and fishing at the lake, to transporting resources and discovering distant lands. You'll advance through three different Ages as you build infrastructure for your colony by constructing road, boat and train transport systems. Help them work together to achieve automated harmony.