Tailbreak Premium Edition
Dinosaurs have invaded Cypress Ridge! Blast them to bits in the arcade blockbuster Tailbreak, or face off against them in the classic survival horror adventure Dinobreak! Afterwards, jump into Outbreak: Shades of Horror for a modern horror adventure in a zombie-ridden city. Enjoy local co-op for up to two-players in Tailbreak and Dinobreak, and fight for your life with up to four-players in online cross-platform multiplayer in Outbreak: Shades of Horror.