Nova Hearts
A mysterious force of power transforms you and other highly attractive people in your area into superheroes and villains! TEXT, DATE and FIGHT your friends and enemies alike. Our heroine, Luce, has returned to her hometown from the big city for the summer to escape her past, but the town of Vermillion is even more than meets the eye. No worries! Nothing like a fantastic summer vacation and some wild parties to forget all your woes right? …That is, until a mysterious cosmic force suddenly grants Luce magical powers and a sick transformation sequence to boot! With her new powers, Luce and her friends, Will and CJ, are off to fight a strange threat as the ultimate magical girl crew and uncover the mystery of their hometown! (And maybe find love along the way!) Uncover an exciting visual novel story where YOU make the decisions. As you embark on Luce’s journey, choose from a variety of different responses to build your relationships with different characters whether it’s in person or through text! Live the life of a superhero! Defend Vermillion from monsters and villains with your team through exciting strategic, turn-based combat. Power up your cosmic powers and create powerful combos with your fellow heroes to save the day!