Monarchy
Unleash your strategic brilliance in this 2D side-scrolling strategy game, where you must build a base, manage resources, explore the mysterious forest and conquer your enemies. - Create an army that will follow you and bid your command! - Defend your base every night. - Siege mechanics where you battle against siege rams, towers and catapults. - Explore the mysterious forest and uncover it's secrets. - Micromanage your kingdom by cancelling certain jobs and going hunting. - Play together with your friends and family over local split-screen coop. - Go through the seasons with summer, autumn and winter.