CyberBlocker Complete Edition
Engage in classic arcade style brick-breaking action with a shoot’em up twist! CyberBlocker Complete Edition is a brick-breaking action puzzler with shoot’em up elements. Maneuver twin ships to ricochet an orb into enemy blocks and clear the battlefield while dodging incoming fire and collecting power-up capsules. Aim for higher scores as ball speed increases. Keep it in play, combine your reflective ships for an even wider shield and face off against massive bosses across 5 unique stages. Enjoy unlimited replay value and push your skills further in Challenge Mode!