Kampf dem Virus
Fear, Terror, Panic. All over the world, mankind shivers in terror, because a new threat appeared on the world's stage: A deadly virus, who quickly spread around the whole globe, and now threatens everything: Social Contacts, the economy, society, and most important of all: Toilet Paper. The world needs you. Join an elite team of the worlds most renown doctors and fight the pandemic. Use the syringe and heal all infections with the newest kinds of medicine. Limit the spread of the virus and reduce the reproduction rate. So that humanity can finally shi.. , no, sleep peacefully again.