The Talos Principle Dyad Bundle
This bundle includes The Talos Principle: Reawakened and The Talos Principle 2. The Talos Principle: Reawakened Step back into a world of thought-provoking puzzles, philosophical intrigue, and breathtaking visuals with The Talos Principle: Reawakened. This definitive edition revisits the groundbreaking narrative of The Talos Principle, immersing players in an expanded and remastered journey through the world of the Simulation. The Talos Principle: Reawakened introduces new content, enhanced gameplay, and a goregeously upgraded presentation. Relive the critically acclaimed expansion Road to Gehenna and dive into an all-new chapter, In the Beginning. Discover the story of Alexandra Drennan as she faces profound existential questions while orchestrating the Simulation's first critical test, challenging players to think deeply about the human condition. The Talos Principle 2 The Talos Principle 2 is a thought-provoking first-person puzzle experience that greatly expands on the first game's philosophical themes and stunning environments with increasingly mind-bending challenges. Born into a new world where biological humanity is extinct but human culture lives on in a city of robots, you find yourself swept up in a mind-bending adventure involving a mysterious megastructure hiding enormous powers. The more you discover, the more you will be confronted with questions about the nature of the cosmos and the purpose of civilization. The broken promise of a better tomorrow, the fear of repeating humankind’s mistakes, faith in reason or renouncing humanity altogether - the choices you make and the sides you take will determine the course of events.