Terrifier: The ARTcade Game
Step into a world of pixelated carnage with Terrifier: The ARTcade Game, a gory retro fighting beat 'em up packed with intense action, dark humor, and tons of fun! Inspired by the classic beat 'em up games of the 80s and 90s. RETRO INSPIRED CARNAGE Become Art The Clown, the sinister and unpredictable villain from the Terrifier series, as you unleash chaos across a variety of locations. Each stage is a movie set where a film about Art is being produced, but you're here to disrupt the show!