Shamans & Cyborgs bundle
Shaman's Mask of the Rune Magic Non-linear platformer action game about a shaman and his mask. Features: - Minimalistic melee combat system with evasion mechanics - Different spells (runes) to choose from - Enemies and bosses with different abilities and attacking style CrushBorgs "Run and Gun" oldschool single-player platformer with NES aesthetics, including an authentic 8-bit chiptune.