Blast Bunnies and collect coins to upgrade your weapons. Can you defend your burrow from their onslaught? Pick them off using a carrot rifle, pelt their furry hides with the watermelon pip machine gun or wreak havoc with the runner bean laser. Want to destroy as many of them as possible? The turnip mortar will do maximum splash damage. These crafty cottontails come in all shapes and sizes. Some of them can even fly, so you'll need every weapon in your armoury to deal with this barbarous band of bitter bunnies. How they became evil, where they came from and who taught them to fly remains a mystery. But there's no time to ponder these rabbit riddles, just grab your favourite weapon and...Blast 'Em Bunnies! Shoot coins to collect them and then spend them on new weapons, upgrades, ammo types or boost your health! Jump into neat new arenas or customise the bunnies look with DLC arena and skin packs. How long can you last in Survival mode and how many bunnies can you kill in Slaughter mode!? Grab your trusty carrot rifle, watermelon machine gun, turnip mortar or runner bean laser and find out!! Survival mode has 4 difficulties (Easy, Normal, Hard and Very Hard) while Slaughter mode has 3 (Normal, Super and Ultra). Can you complete them all? Customise your experience with the Clown, Luchador, Ninja, Urban Army and Zombie skins and arenas. Unlock upgrades faster with the 2x, 5x and 10x Multipliers. NOTE: This bundle includes Blast 'Em Bunnies, all 5 skin packs, 5 arena packs and 3 multiplier packs.