Customise your experience with the Clown, Luchador, Ninja, Urban Army and Zombie skins and arenas. Unlock upgrades faster with the 2x, 5x and 10x Multipliers. NOTE: This bundle includes all 5 skin packs, 5 arena packs and 3 multiplier packs.