Atrio: The Dark Wild
Keep your disposable android-body alive by automating everything. Automate farming, foraging, crafting and capturing - and even assimilate creatures into your production lines during your impossible mission to relight the world. FEATURES: Hand Crafted Open World - Explore a beautiful and unique world, shaped by the contrast of sharp neon lights and darkness, while you fight to turn the lights back on. Witty Story- Unravel the real reason that you’ve been sent to the surface in this witty narrative experience. Unique Creatures - A roster of unexpected, half robot, half organic creatures wait for you on the surface. Pooping Deer? - That’s right! Something as unusual as deer poop may be the key to your survival.