Klabater Strategy
Weedcraft Inc: Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding, and selling weed in America, delving deep into the financial, political, and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. An important, controversial topic presented in an insightful and detailed manner, Weedcraft Inc presents a challenge to those who would rule the reefer, offering a series of diverse scenarios and unique characters to work with (or around) as your budding empire grows. Ruinarch: Evil overlord simulator with a focus on story generation. There are many ways to be evil. Choose from three overlord Archetypes - each one provides you with a different playstyle. Do you want to focus on sheer destruction or are you into a more subtle puppetmaster approach?