Swapshot (Xbox & PC)
Use your teleportation gun to solve puzzles and reach higher platforms in a charming 2D adventure! Get ready for an intense platforming adventure with the bravest little girl of them all! In Swapshot, you take control of this fearless heroine equipped with a teleportation gun. Your mission is to overcome a series of challenges in a 2D world filled with brainteasing puzzles. Explore 35 meticulously designed levels, full of treacherous spikes and cunning traps, using your gun to hit teleportation boxes and instantly swap positions with them, opening up a world of strategic possibilities.