Magazine Mogul
Help your community grow through the power of the press in this magazine sim! Take charge of your own magazine! It's up to you to turn heads and help your community grow through the power of the press! It all starts with compelling coverage. Brainstorm story ideas and angles with your editorial team, then deploy staff to put those ideas into print. Hit the streets for info and you just might snag the hottest scoop of the year! Wider circulation means better publicity and tourism for your town, so win new readers over with fresh and interesting features! Keep it up and the mayor may headhunt you to assist with urban planning, relying on you for advice on public projects, events, and even what businesses to invite into town. A small local magazine can make a big difference! Do you have what it takes to become a magazine mogul?