Junkyard Crush
You control a car sent to a crazy junkyard for crushing. You must try to stop your car from getting destroyed for as long as possible. Increase your chances of surviving by getting different power-ups during the game. The longer you survive, the higher the chance of unlocking more cars. You can boost the chance of unlocking more cars at the end of the level by capturing stacks of cash in the game. Now comes with local multiplayer support for intense and fun gaming experiences, with up to eight players. Carjack each other to swap your car with another player who has better health or power-ups, or chain them to you and drag them around the Junkyard. The multiplayer experience is so good that we have added an AI player by default allowing even single players to get in on the mayhem. To get in on the multiplayer action. Just press a button on any extra gamepads or joysticks connected to your device to add more players. You can also turn off the AI player in settings if you prefer only human players. Please, contact us if you have any issues or ideas!