Heads Up! Phones Down Edition
Showcase your wit (or lack thereof) in this hilarious party game, fit for the big screen! Heads Up is a Party Game Turn your back to the TV, and guess the word or phrase on the screen behind you with the help of your friends or family. That Invites Everyone to Play It doesn’t matter if you’re an expert or you’ve never played before—anyone can jump right in. And Be Silly Observers can give hints by using funny accents, acting out, and shouting clues while the guesser tries to figure out the word on the screen. OR break down in desperation when you can’t figure it out. For Endless Hours There are over 90 decks covering pop culture, movies, trivia, celebrities, animals, and so much more.