Gematombe
Hello and welcome to Gematombe! the action-puzzle-vs-game inspired on classic arcades and greek mythology! Challenge your friends or follow pandora and the daemones on their adventures. Launch the ball to hit and break consecutive gems of the same color to achieve incredible chain reactions! Overwhelm your opponents to CRUSH them or maximize your chain combos and CLEAR your screen area of gems to win with a GEMATOMBE! Blast through challenging levels and game modes packed with puzzles and action and help Pandora, the All-gifted heroine, in her wonderful adventure to capture all the evils that were released in the world! Meet lovely characters and see how they interact through Story mode, play through the endless challenge in either the practice mode or survival mode and unlock all the secrets! Features: * Story Mode: Campaign with 6 different adventures, one for each character. * Practice mode: Hone your bouncing and gem breaking skills. * Survivor mode: Defeat an endless amount of characters while climbing the tower to the sky, if you lose, you start from the beginning! * Local Versus mode: Play with a friend on the same system. * 6 Different Characters with different skills + a secret character to discover.