Freddy Farmer
Freddy's daughter has been kidnapped by an evil dragon. To rescue her, he must travel across the kingdom, gathering ingredients to make a magic potion. But it won't be easy. They must be collected in a specific order, and Freddy must navigate the dangers he encounters.