Super Long Cat
Meet the cat who loves milk… and with every sip he gets longer and longer! Mommy Cat asks you to return the lost kittens home, which means you have to use your unusual talent to get through tricky puzzles, jump over traps and reach the most unexpected corners of the levels. Collect milk, become longer and help Daddy Cat reunite the whole furry family. Meow! Game features: - Unique "stretching cat" mechanics - Hand-made puzzles with unexpected solutions - Charming pixel graphics - Lots of milk, a little madness and a ton of purring - Atmospheric soundtrack that emphasizes the spirit of adventure Can you collect all the kittens?