Ra Ra BOOM
Ra Ra BOOM is a 4-player local co-op brawler. Perfect to play solo on a weekend, but even better with friends (Remote Play Together supported). Choose your hero, bash some robots, and upgrade to increase the chaos. Who needs perfect grades when rogue AI is trashing Earth? The planet’s in pieces, robots are running wild, and only four high schoolers from outer space have the moves to save it. Choose to play as Aris, Saida, Ren, or Vee through nine colorful levels. Collect Scrap by beating baddies and then spend it to upgrade your stats or unlock abilities. With casual pick-up-and-play, but just a touch of choice and customization, Ra Ra BOOM brings the spirit of retro arcades into a fast, modern co-op brawler.