Ink & Paper: DoodleCut
Draw a line to enclose the area and doodle it. Watch out for baddies who can catch you or cut your line! You take control of a doodle bug crawling across the notebook. As you move, you draw a line behind you. When you surround an area, you can capture and doodle it. You must sketch more than three-quarters of a page to win. Each level offers plenty of challenges - from special areas to multiple types of enemies. Don't let them catch you or cut your line! Play alone or with your friend in co-op mode to get the most space in the shortest time! You can also unlock expert speed and endless mode.