THE TAG-ALONG OBSESSION
Find a way to lift a curse on the lone survivor of horrifying incident in this cinematic first-person horror game! Hui-Ting’s investigation into a forgotten resort ended in tragedy. She was the sole survivor of a horrifying accident, plagued now by relentless nightmares. A desperate visit to a medium reveals a terrifying truth: she is haunted by a vengeful spirit, and the curse that took her colleagues is still tightening its grip on her life. To survive, Hui-Ting must return to the epicenter of her terror, the abandoned resort. There, she must perform a desperate ritual to sever the connection. But the grounds are alive with malice, guarding secrets of past atrocities and a truth far more sinister than she imagined. She must uncover the intertwining mysteries of this place, or become its final victim. Guide Hui-Ting through a nightmare where every shadow holds a memory and every spirit seeks vengeance. Solve intricate puzzles, piece together clues from the past, and use your wits to hide from the relentless supernatural forces that stalk the halls. Your courage will be tested, and only by facing the past can you hope to break the curse.