Slabwell
Somewhere deep in the Amazon jungle, lies the finest treasure mankind has ever crafted: The Jade Alpaca. Professional thief duo Sam and Jacky head off on an adventure to recover the mythical artifact, determined to solve the riddles and overcome the challenges that have kept it safe through centuries.