ASTRO AQUA KITTY
The Aqua Kitty cats have launched into space in an all new action RPG shoot-em-up adventure! Pick your crew, then blast off to investigate mysterious water filled asteroids. Battle bizarre enemies, mine magnificent gems, grab new weapons, install enhancing devices, and unlock your crews' unique skills as you level up XP. Just watch out for marauding pirate rabbits, always trying to be first to the loot!