APG Go Kart Racing
APG GO KART RACING is a single-player arcade kart racer built around speed, clean control and finding the fastest line. Race from the green hills of Sunset Circuit and the hot rock formations of Desert Canyon to the frozen bends of Arctic Pass, the glowing streets of Neon Metro and the lava-lit roads of Volcano Ridge. Each of the five circuits has its own colors, scenery, corners and solid track obstacles. Choose Easy, Medium or Hard. Road grip, driving assistance and rival speed change with your selection. Wait for the right opening, avoid obstacles, fire your nitro on corner exits and be the first to the chequered flag after three laps. Earn driver points and stars after every race. Raise your level, save a best time on every circuit and return for a cleaner run. Play with a keyboard or gamepad; the main menu and pause screen are fully navigable with either control method. The game is single-player and does not require an internet connection. Driver level, stars and best times are stored only on your device.