Wavetale
Explore the open sea and the decaying archipelago of Strandville in Wavetale, a story-driven action-adventure game introducing you to fed-up fishermen, secretive hermits—and maybe a pirate or two. Traverse calm waters and surging waves as Sigrid, a young girl who befriends a mysterious shadow that provides her with the power to walk on water. Speed through the waves, swing yourself from housetops with your net, and defeat monstrous enemies to save the citizens of the islands. All with a little help from the shadows down below—and your cranky grandmother.