Velocity Noodle
Help your little noodle stall by running, jumping, sliding, and teleporting to deliver noodles in this fast-paced 2D platformer. Feel like a speedrunner and discover routes, moves, and dodge traps to beat record times. Features: BE A SPEEDRUNNER Velocity Noodle has ultra-smooth movement, don't spill your noodles when you combine movement skills and break levels to go fast! BREAK THE LEVELS All the traps and alternative routes are handcrafted to maximize enjoyment! Have fun jumping and teleporting past traps or getting chased by the A.D.S. (Anti-Delivery Service a.k.a. the food police). GET GOOD - GET AWARDS The faster you go, the more you help out your little noodle stand. Break records and get shiny awards. Who knows, it might unlock even more stuff. DOG You can pet dog. That's all. Buy your noodles today and enjoy!