Underhero
Underhero is an RPG-platformer where the chosen hero has failed, and an underling of the evil king reluctantly takes his place as the new hero. Use timing-based combat to defeat enemies as you venture across the land, face off against quirky bosses, and save the Chestnut Kingdom from your own evil boss, Mr Stitches! Key Features: A side-scrolling RPG adventure, complete with lush pixel art and cartoony aesthetics Jump, slash, evade, talk, and bribe your way through a fantasy adventure with a satirical twist Turn-based combat… without the turns! Precisely timed actions are your most powerful weapons Level up, solve puzzles, find secrets in a world full of friends, foes, and weird inhabitants A wonderful original soundtrack composed by Stijn van Wakeren A story full of humor and mysteries awaits!