Suikaiju Bundle (Windows + Xbox)
Play as a mad scientist with the goal of creating the biggest and mightiest Kaiju of all time! Merge Kaiju Cores, a fundamental material to trigger the evolution, into biggers ones. Repeat this process until your Kaiju can finally evolve. Can you make your little monster big enough to conquer the world? Suikaiju is a game inspired by Suika game (a.k.a Watermellon Game), a puzzle game of merging balls into bigger ones and trying to get the highest score possible. Aside from the score, you will start the game with a small monster egg. By merging the balls known as Kaiju Cores, your can hatch the egg and make your monster grow, until it reaches it's Kaiju Form. Kaiju is a Japanese term that is commonly associated with media involving giant monsters and that's the main theme of the game. Grow your little monster until it's as big a a skycraper!