Suika Nest + Suika Wan! Bundle
This is a bundle combining 5 Suika style games from Synnergy Circle Games Game 1: Suika Nest Fuse two birds of the same kind to summon a new type of bird! Keep repeating to unlock every type possible and build a nest full of life and variety. But watch out! If the nest ends up too crowded all the birds might fly away! Game 2: Suika Wan! Suika Wan! is a delightfully chaotic puzzle where tiny doggos drop, bounce, and fuse into bigger, fluffier friends, from pomeranians, to french bulldogs, to siberian huskies, each time adding a bigger breed to the screen! Match dog-shaped balls inspired by popular breeds, rack up points, and trigger a rain of puppies from the sky. The higher your score climbs, the more pups join the party—until the screen overflows with pure canine chaos. Game 3: Suika Nyaa Suika Nyaa is a Suika game where you fuse cat spheres to attract cats! Fuse two similar cat spheres to create a bigger one and every time you discover a new sphere, a new cat will appear in game! Can you find and attract all the cats? Game 4: Suika And Dragons The moment of destiny has arrived—the dragon eggs are ready to hatch! As the revered Elder Dragon, it is your sacred duty to guide these young hatchlings, ensuring they grow, evolve, and rise to become majestic, unstoppable forces of nature. Will you lead them to greatness, forging a new era of dragonkind? Game 5: Suikaiju Become a mad scientist with the goal to create the ultime Kaiju and conquer the world! Fuse kaiju cores to powerup your monster and make him grow as big as possible.