Subdivision Infinity DX
Step into the cockpit of an intergalactic fighter and explore the great expanses of outer space. With more than 30 engaging story missions and side-quests spanning several star systems, Subdivision Infinity is an action-packed journey brimming with dogfights, boss battles, and more set against the stunning wild outer reaches of the cosmos. - Complete exciting missions in the main storyline and explore mysterious sectors of the galaxy. - Tight space combat gameplay - fight massive space battles against different enemies: drones, fighters, dreadnoughts capital ship and more. - Explore stunning locations, each with a different feel and atmosphere. - Find lost relics to build new ships, harvest asteroids and sell their minerals for profit, or use them for crafting. - Boss battles - hone your combat skills facing most powerful enemies - Prepare for the fight - enhance your ship and equip with diverse selection of weapons available for upgrade. - Complete exciting missions in the main storyline and explore mysterious sectors of the galaxy. - Tight space combat gameplay - fight massive space battles against different enemies: drones, fighters, dreadnoughts capital ship and more. - Explore stunning locations, each with a different feel and atmosphere. - Find lost relics to build new ships, harvest asteroids and sell their minerals for profit, or use them for crafting. - Boss battles - hone your combat skills facing most powerful enemies - Prepare for the fight - enhance your ship and equip with diverse selection of weapons available for upgrade."