Dragon Pinball
Enjoy Dragon Pinball, surpass all the challenges and defeat the Dragon in this exciting Pinball machine. Discover all the secrets, complete all the missions and become number 1 in the world or the best among your Friends, posting your high score on the online leaderboards. - Arcade design. - Multiball, Extraball, Skillshot, Jackpots... - Reproduction with all the details, lights and sounds. - 4 different cameras to choose from. - Vertical Gameplay. - Online Leaderboard.