Doom & Destiny Worlds
Stranded and naked on a shore of an unknown planet, four friends wake up afflicted by the most common video game disease: amnesia. Who summoned them? Why are they here? How will they return home? What’s for dinner? WHAT IS DOOM & DESTINY WORLDS Doom & Destiny Worlds is an open world turn-based RPG with crafting, building, farming, and 4 players local co-op option. Craft your way through crazy cosplaying goblins, farting stone giants and cursed genies across more than 60 hand-made islands. Gather resources, customize your party, and unravel the mystery that shrouds the three worlds of Doom & Destiny Worlds. IT’S DANGEROUS TO GO ALONE! Take advantage of every tool at your disposal to overcome Doom & Destiny Worlds many challenges! The Dynamic Crafting System (DyCS) allows you to use blueprints and any available crafting material to create custom made weapons, armors, drinks and explosives! Defeat enemies to level up your party and unlock Feats and increase your Abilities to equip awesome weapons and create unique Classes to suit your playstyle. In Doom & Destiny Worlds, turn-based battles take place in real-time. While you fight, enemies can join the fray as reinforcements adding extra layers of challenge! IT’S IMPORTANT TO CHILLAX! You might need to find a way back home, you might be the chosen and be required to save the world, BUT even a Hero needs to relax. Play with the highly interactive open world of Doom & Destiny Worlds. Feel free to exploit nature: mine tunnels, dig canals and rise mountains. Create your personal camp. Craft forniture or steal it from around the worlds. Tired to gather fruit or to buy it from the local monster grocery shop? Grow it yourself! Farm sweet fruits, magical berries, interesting vegetables and prepare healthy snacks and grown-up drinks. The limit? Your imagination... And the number of slots in your inventory.