DOLLMAKER
You wake up in an enormous, shadow-drenched room filled with the forgotten playthings. Seated across from you at a small wooden table is the Dollmaker – a mysterious, stitched-together doll who is missing an eye. She is your adversary, and you have been chosen to play her macabre game. To survive, you must prove your skills as a master builder. Analyze the eerie photographs she presents to you and race against the ticking clock to replicate them perfectly. From the drawer of discarded parts, you must select the correct eyes, hats, clothing, and accessories to assemble the requested toy. But this isn't just about making dolls. You're playing to recover a missing part of yourself. With your opponent's watchful button eyes on you, you must demonstrate focus and precision. One wrong piece or one second too late, and you may remain in the dark forever.