Tiny Bookshop
Leave everything behind and open a tiny bookshop by the sea in this cozy narrative management game. Stock your Tiny Bookshop with different books and items, set up shop in scenic locations, and run your cozy second-hand bookshop while getting to know the locals. Decorate your Tiny Bookshop with the items you collect. Are you into absolutely plastering it with plants? Maybe a spooky candle-lit atmosphere is more your style? Every item also has an effect on your customers and can introduce new mechanics. Recommend the right book to the right person ~ or try to expand their literary horizon? Sometimes they just need a little help finding a book they will love! Befriend Bookstonbury's quirky cast of characters and help each other out! They're friendly, promise :) Stock books of different genres to satisfy the locals’ reading habits and watch your customers trickle in. Every place around town attracts a slightly different crowd, so get to know your audience and become a master bookseller! Explore the scenic places of charming Bookstonbury-by-the-Sea and learn the ins and outs of the town. Discover its long history ~ what happened at Bookston Burgh? And who really was St. Bookston? Discover secrets, collect items and grow your stamp collection as you explore the nooks and crannies of Bookstonbury. Who knows what else you'll find? If you want even more updates on the development and to chat to some fellow book lovers, you can now find us on Discord!