Roundout by POWGI
The latest POWGI game is a mash-up of two popular word puzzles. It’s a kross between Word Wheel and Kriss Kross. Yes, it wheely is! Roundout takes the fast and satisfying word-forming action of Word Wheel and gives it a new, visible goal to work towards. Plus, a free bad joke with every puzzle solved!