Luppy
Luppy is a 2D platformer packed with personality, where you'll take on 32 handcrafted, obstacle-filled levels. In each stage, your goal is to collect coins and unlock the hidden trophy to move forward. But don’t expect an easy ride! Dodge dangerous traps, defeat quirky enemies, and master special abilities — like gliding with an umbrella or taking flight with a pair of wings. With tight controls, clever mechanics, and loads of charm, Luppy will test your skill, creativity, and persistence — always with a smile.