JanKenUP!
Welcome to JanKenUP!, an exciting combat game that breaks with traditional schemes. Instead of the typical punches and combos, strategy boils down to three buttons: rock, paper, and scissors. Get ready for a cerebral challenge where your quick thinking and mental agility are key! Hop on the elevator of fun and prepare to act swiftly! Face all kinds of rivals and prove that you can outshine everyone in the arena. Become the undisputed champion! Don't wait any longer; the battle is about to begin in JanKenUP!